Skillnad mellan olika skydd

8 Dec

Ja mina kära läsare, många vet säkert redan att det är en enorm skillnad mellan vanliga trosskydd och inkontinensskydd. För 13 år sen när mina problem började så vågade jag inte köpa inkontinensskydd, för jag ville inte att någon skulle veta att jag hade urinläckage. Så jag köpte trosskydd istället. Och vad hände?! Jo istället för att använda ungefär 6 skydd per dag mot mitt läckage så använde jag 15 trosskydd istället! Det säger ganska mycket eller hur? Dessutom läckte det. Så köp rätt skydd. På www.tena.nu kan du titta på vilka skydd som finns att välja mellan. De är märkta med olika antal droppar, som ger vägledning kring vilket man ska välja. Gör inte som jag gjorde förr!

 På denna länk kan ni hitta en jämförelse mellan vanliga trosskydd och skydd som är avsedda för urinläckage.

Kommentera

