Låt inte julstressen ta över

19 Dec

Visst tycker jag om att ha julmys hemma, precis som de allra flesta. MEN man måste inte ha allt i topptrim, man måste inte köpa flera julklappar till var och en. Vi får inte glömma att vi ska NJUTA också!

Vissa jular har jag gått överstyr. Allt skulle vara rött och tomtar överallt. Aldrig mera säger jag bara. Nu för tiden gör jag det lätt för mig. Köper några fina ljus, dekorerar med mysiga kuddar som jag redan har, pyntar med lite kvistar och julblommor. Vips, så är hemmet underbart juligt!

TIPS: Använd grovsalt till ljusstaken istället för mossa! Det är både snyggt och brandsäkert. Ser ut som iskristaller!

Kommentera

