Tips till er som påbörjat behandling för urinläckage

23 Jan

Om du har urinläckage och fått en remiss från Vårdcentralen för detta så är det viktigt att komma ihåg att processen kräver tålamod. För att kunna få rätt hjälp utreds man, och ofta får man göra ett kiss-schema som visar hur mycket du läcker. Detta är för ditt bästa, för att du ska få så bra hjälp som möjligt!

Lägger upp det material som jag själv fick från min läkare, doktor Falconer, innan min behandling: Behandling och Utredning av urininkontinens av Dr. Christian Falconer. Kika gärna på min bok, Jakten på Hillevis behandling också: Hillevi_Storbok_110516.

Min duktiga läkare Christian Falconer

Kommentera

