En föraning av våren

24 Jan

Åh vad jag längtar till våren! Den här vintern har ju varit så konstig, inte alls som de två förra, med massa snö som lyser upp, utan plusgrader och lite slask på sin höjd. Usch… Men jag försöker ändå att göra det bästa av situationen! Nu när granen är utkastad och julpyntet städats undan är det dags för tulpanerna att göra entré. Åh, jag älskar att leta upp ovanliga tulpansorter inte de där vanliga på ICA (ja de vanliga är också fina med men jag vill ha lite kul sorter).

Läckra va?! Pryder mitt hem just nu och får mig att längta ännu mer till våren. Snart så...:)

Kommentera

