Uppladdning inför vårens lopp!

5 Apr

Det är bara ladda upp i spåret. Jag har också lagt om mitt intag av mat! Jag har börjat tänka en hel del på vad jag stoppar i mig. Jag mår mycket bättre sen jag minskade på intaget av bröd, pasta, potatis och ris. Jag har även skippat alla lightprodukter, jag äter bara ”riktigt” fett och då menar jag Bregott istället för lightsmör, mer grönsaker och smakrika såser tillsammans med kött, fisk och råvaror!

Alltså mer rejälare råvaror!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag har dragit en glad vinnare som kommer få en Corewellness DVD på posten. Jag vill också önska alla er läsare en riktigt Glad Påsk! 🙂

Kommentera

