Semestertider närmar sig

10 Jun

Snart är semestertider här och jag tycker det ska bli så skönt. Jag har semester mellan v.28- 32, alltså mellan 9 juli – 12 augusti. Vilket är en hel månad 🙂

Framförallt kommer jag spendera tid på landet tillsammans med min man och son, men jag ska nog också hinna med att fiska, sola (om solen vill titta fram vill säga) och bada. Blir det regn och rusk, ja då får man dra på sig regnkläderna. Det är ju som man säger, det finns inget dåligt väder – bara dåliga kläder!

Jag är verkligen tacksam för att jag kan ta semester då jag vet att det finns många som tyvärr inte har möjlighet till det. Jag ska ta vara på ledigheten och njuta så mycket jag kan.

Har ni semester? Vad har ni tänkt göra?

Kommentera

