En tidning att slappna av till!

2 Jul

Jag älskar att läsa inredningstidningar och få tips och råd för att fixa i hemmet. Antingen innanför väggarna eller ute i trädgården 🙂

Även träningstidningen Iform tycker jag är riktigt bra, men då kan man få lite dåligt samvete när man ligger där hemma på soffan. Äh, det ska man inte alls ha tycker jag. Kroppen behöver verkligen ta lugnt också, eller hur? För ett tag sen läste jag ett jättebra inlägg i Aftonbladet om stenåldersträning. När man är ute i skogen mer än på gymmet är det perfekt! Man kan kasta stenar lyfta stock eller hoppa över hinder i skogen.  Grymt bra träning!

Jag tror man behöver en kombination av både vila och träning!

Kommentera

