Stockholms skärgårdsfavorit!

16 Jul

Ska ni till Stockholm i sommar så tycker jag verkligen att ni ska besöka Stockholms Skärgård. Det finns många fina öar, små som stora.

Mitt favoritställe i Skärgården är Lilla Själsten med närliggande skärgårdskrog – Frejan. Så mysig hamn, god mat, härlig bastu och ett bra vandrarhem. Ett ställe jag verkligen kan rekommendera.

Jag, min man och min son har haft äran att vara ute på denna ljuvliga ö i tio år innan vi köpte en egen båt och eget landställe.

Kommentera

