Sport i sommar

24 Aug

Oj, vad mycket sport har det varit på TV i sommar. Det har ju både varit fotbolls-EM och OS. Jag har dock inte kunnat kolla på evenemangen eftersom vi inte har någon TV på landet, vilket jag personligen tycker är skönt. Utan TV:en får man tid till så mycket annat. Men radion den har gått varm. Och vilka stjärnor det finns, en som är guld värd är vår svenska Lisa Nordén. Vilken tjej! Ett mycket välförtjänt silver, även om det var så nära ett guld.

Apropå sport så var min man och son uppe i Åre och körde Downhill i sommar. Jättekul för dem, själv fick jag lov att vara hemma pga. att jag vurpat och skadat min axel. Så suuurt!! 😦

Har ni tittat mycket på sport i sommar eller själva hållit igång? Kniptränat hoppas ni gjort iaf 😉

Kommentera

