Glöm inte att träna bäckbotten – Vinn en Core-skiva!

5 Okt

Jag träffar många som tycker att det är så himla tråkigt att träna knipet. Och visst, gör man en handling till en påtvingad handling så blir det jobbigt och ofta struntar man i det då. Jobba så här istället, knipträna på t-banan, bussen, i lunchkön eller vid ett rödljus på gatan. Då slipper ni träna när ni kommer hem.

Men för er som gillar att träna är ju Core perfekt som bäckenbottenträning. Jag lottar nu ut en Core-skiva. Svara på frågan, vart är ditt knasigaste ställe du har kniptränat på?

Maila mig svaret på, kontinet.se@gmail.com och jag väljer ut en vinnare! 🙂

 

2 svar to “Glöm inte att träna bäckbotten – Vinn en Core-skiva!”

  1. jennie L oktober 13, 2012 den 04:51 #

    You got mail! ❤

Trackbacks/Pingbacks

  1. Kosttillskott mot överaktivblåsa « Knipbloggen - oktober 15, 2012

    […] har tills på fredag på er att tävla om Coreskivan. Jag meddelar vinnaren i nästa […]

Kommentera

