Två naturliga skönhetstips

12 Nov

Jag skulle vilja ge er två naturliga skönhetstips jag hittade på nätet häromdagen. Det är mycket snack om olika produkter, men jag gillar det naturliga. Jag tänkte därför dela med mig av två naturliga knep.

1. Drick mycket vatten! Vatten är bra för kroppen och speciellt för huden. Det sägs att man ska dricka två liter om dagen. Jag tycker att man ska försöka ha ett kontinuerligt intag av vatten under dagen.

2. Träna – promenera och rör på dig! Det gör underverk för hyn!

Två enkla knep va? 🙂

Ett svar to “Två naturliga skönhetstips”

  1. Lagerstedt november 13, 2012 den 12:44 #

    Två väldigt bra tips som behöver sägas – ofta 🙂
    Jag plussar på med: mat och hudvårdsprodukter utan onaturliga ämnen. Förresten… lägger till kläder av naturmaterial som inte är impregnerade med kemikalier 🙂

Kommentera

