Min jul- och nyårhelg

8 Jan

På julafton var vi hemma och myste, och sen till nyår åkte vi ut till vårt landställe för att fira och fixa. Vi har byggt ut vår lill-stuga till en lite större, så nu har vi ett bra kök och bra utrymme att umgås på. Landet har varit en byggarbetsplats under 4 månader men nu börjar det äntligen bli klart.

Så under nyår hade vi eldkorgar på berget och Thailand-lyktor som fick fladdra iväg över Mälaren. Det var så himla vackert. Vi valde att inte ha några raketer då vi tänker på djuren och miljön.

Hoppas att din sista dag på 2012 var lika härlig som min 🙂

Jag har ju såklart knipit också, för det har väl inte ni glömt? 😉

IMG_3266

Ett svar to “Min jul- och nyårhelg”

  1. shadaim12.wordpress.com/ januari 8, 2013 den 03:52 #

    Vad härligt att fira jul på landet, supersnygg krona du gjort. för att jag abtar att du gjort den 😛

Kommentera

