Ser tillbaka på 2012

10 Jan

När jag blickar tillbaka på 2012 för Kontinets del så gör jag det med ett leende på läpparna. Det har varit ett helt fantastiskt år. Vi har varit på många evenemang och mässor, träffat många nya människor och stödjande företag. Utveckling är jätteroligt 🙂 TACK alla ni som har gjort det möjligt!

Sen när det gäller det privata så kunde det ha varit bättre… Som jag har berättat tidigare så vurpade jag för något halvår sedan och slog i min axel så pass illa att jag inte har kunnat träna sedan dess. Istället har jag fått gå på sjukgymnastik och kortisonsprutor 😦

Och är man en människa som älskar att träna så blir man galen, sur och frustrerad över att inte kunna hålla igång. Jag som så gärna vill löpträna, gå power walk, träna bodypump eller spinning. Jag kan inte ens göra upphopp, planka eller andra kul träningssaker. Vilket är SKIT!

Men jag få tänka positivt, jag har börjat gå vanliga promenader med lite sväng med armen och det har fungerat.

Är det någon som har råkat ut för liknande som kan ge mig bra träningstips och övningar som inte anstränger axeln?

IMG_3293

Kommentera

