Idag är det löpningens dag!

2 Feb

Idag är det löpningens dag, rolig dag va? Mitt i vintern! Det går väl inte och ha? Joho da. Jag kan tipsa er om jättebra dubbar som man kan sätta på löparskorna – perfekt så slipper man halka när man är ute och springer!

I år ska jag springa ett par lopp hade jag tänkt. Andra år har jag mest jobbat med Kontinet och TENA och ”pimpat” bajjamajjor med Kniptips och skydd på olika lopp :). Men i år hade jag tänkt springa Vårruset, Tjejmilen, Topploppet och I formloppet om min axel tillåter. Min axel känns mycket bättre, så det är bara att hålla tummarna. Jag har faktiskt börja träna lite fys, spinning och Core, och det känns bra hittills 🙂

Jag kan rekommendera en kul löparbok, Heja, heja!, av Martina Haag.

IMG_3350

hejaheja_hft_low

Kommentera

