Alla hjärtans dag <3

14 Feb

Jag är en sådan person som älskar att ge ”tyckaompresenter” lite när jag känner för det. För mig behöver det inte vara någon speciell dag. Men sen tycker jag ju Alla hjärtans dag är supermysigt såklart. Ikväll ska min man och jag på middag på Olearys och sen bio i Heron City. De har ett biopaket för 200 kr. Perfekt ju!

Vi har tänkt gå på premiären av Bruce Willis Die Hard. Jag är ett riktigt fan av action, och sen har jag en man som är lik Bruce. Inte illa va? 😉

Ha en mysig dag ni också!

bruceIMG_1720

olearys_bio

Kommentera

