Vårdagsjämning – Dagen då natten och dagen är lika långa

19 Mar

Har du vårkänningar?

Njaaaa… vintern har sitt järngrepp om oss än. Men sitter man vänd mot solen så värmer den och DET är ett GOTT TECKEN.

Mina planer för våren är många, men en av dem är att köpa ett par nya joggingskor och köra på med löpningen. Nu har det varit mest power walk.

Har ni sett några fina vårtecken än? Skicka gärna in dessa så kan vi i så fall publicera dem här. Jag vill ha känslan av att våren är på väg 🙂 Ni kan maila mig på info@kontinet.se

Här kommer mitt bidrag på ett vårtecken. Jag hade dock önskat att jag hade fått lägga in ett nytaget kort på utemöblerna…

IMG_3606

Kommentera

