Tips på aktiviteter att göra på våren

12 Apr

Trots att kylan och snön är kvar så är det bara att köra på med aktiviteter. Jag tycker att man inte kan skylla ifrån sig bara för att det är kallt. Nu har jag även hittat en löparjacka och en reflexväst, så nu ska jag ut och springa. Jag tycker att det är härligt att få känna mig fin när jag tränar

Snart åker även cykeln fram. Min man frågade mig idag om jag ville hänga med runt sjön, som är cirka 3 mil. Men idag kände jag att jag inte hade tid. Jag vill alltid fixa med jobbet först, och när jobbet väl är klart då är min belöning frisk luft. Som ensamföretagare så hänger ju allt på mig och därför måste jobbet gå först. Den här tiden som vi går mot är så skön, det liksom sprätter i kroppen, eller hur? De ljusa kvällarna gör att man kan träna mer ute. Jag tycker inte att det är så kul att springa ute i spåret när det är mörkt. Om jag är mörkrädd? Ja, lite!

Ut och rör på er nu i den friska luften 🙂

träningsjackareflexväst

Kommentera

