Vanlig fråga: Jag läcker bara när jag tränar, varför?

16 Apr

När man tränar och anstränger sig hårt så anstränger man även musklerna extra i bäckenbotten och då kan man läcka utan att annars ha problem.

OCH DET MINA KÄRA LÄSARE ÄR EN JÄTTEVIKTIG ANLEDNING TILL ATT KNIPTRÄNA!

Om vill du känna dig säker för stunden när du tränar så rekommenderar jag att köpa bra läckageskydd. Och då har jag en förkärlek till Mini Magic. Det är Tenas tunnaste skydd med bästa uppsugningsförmåga.

Vill du testa, så kan du klicka här för ett gratisskydd.

Kör på med din träning men glöm inte knipet. Behöver du en ”komihågare” så gilla Snippgympa på Facebook – de påminner dig att knipa.

 

Kommentera

