Planer för framtiden

5 Maj

Jag har alltid varit en sådan som planerar in allt i minsta detalj. Men efter det att jag träffade min man så har mitt liv blivit helt annorlunda. Min man har gjort mig mer spontan, och vet ni vad? Jag mår bra av det! Planer behöver inte skrivas i sten. Exempelvis så utvecklas mina planer för Kontinet hela tiden. Min plan är att köra på med Kontinet och Knipbloggen så länge jag känner att det går bra och är kul.

Vad har du för planer?

Kanske vill du träffa din drömprins, köpa hus eller byta jobb? Kolla in mottot som sitter på väggen hemma.

IMG_3856

Kommentera

