Läs om andra kvinnors erfarenheter

9 Maj

Allt för många lider i det tysta, många tror att de är ensamma med inkontinens. När jag själv var drabbad av inkontinens så kände jag mig väldigt förvirrad och ensam. Jag visste inte hur jag skulle bete mig för att få hjälp. MEN nu är det slut med det. Idag vet jag mycket bättre. Och det vill jag verkligen att du också ska veta. Här kan du läsa mer om andra kvinnors erfarenheter inom ämnet. Och vill du själv berätta din historia och hjälpa andra så finns det möjlighet att göra det här och här.

Kommentera

