Pingsthelg!

17 Maj

I helgen har jag tänkt börja pyssla inför sommaren med att så frön och plantera blommor – så mysigt! Jag ska byta gardiner till ljusa vita, torka fönster och sopa upp allt grus på gatorna. Vilka vårtecken! Då vet man att det verkligen är vår! Jag tycker att det är härligt att tvätta och polera bilen också. Skönt att veta att den kommer förbli snygg ett bra tag framöver. Jag har alltid tyckt om att ha en snygg bil.

Så detta är mitt pingstschema, om vädret blir ok.

Ha en skön pingst du med. Och orkar ni inte fixa så kan ni ju bara ha det skönt med familj och vänner. Huvudsaken är att njuta och ta tillvara på ledigheten.

IMG_3885

Kommentera

