Idag är det mors dag!

26 Maj

Mor lilla mor, vem är som du? Ingen i hela världen.

En vers som ligger mig varmt om hjärtat när jag tänker på min mor. För mig har hon alltid varit en varm, go och sportig mor. Tyvärr har på vi senare tid, och det är med sorg i hjärtat, fått reda på att min mor har Alzheimers 😦

Att jag inte längre har möjligheten att kunna prata med henne ger mig ett stort hål i hjärtat. Det känns jättetomt, fruktansvärt tomt. Så jag säger bara en sak, ta hand om varandra och pyssla om era kära så länge ni kan. Ibland kan en kram eller en klapp på kinden räcka långt. Idag tänker vi lite extra på vår mor på mors dag ❤

IMG_1444

Kommentera

