Semesterminnen

4 Jul

Det här med semesterminnen är så kul. Jag har en grej som jag inte kan ändra på. Jag plockar alltid en sten eller snäcka från det stället jag besöker. Det har jag gjort sedan min första semester. Snacka om att jag har många stenar hemma. Vissa är större än andra och de har jag lagt runt en rabatt och på altanen i en glasburk. Det låter kanske hemskt, men när jag inte finns längre vill jag att mina stenar sprids tillsammans med mig. Jag hoppas att jag får ta med mig alla mina minnen 🙂

IMG_4259 IMG_4260

Kommentera

