Kvinnliga förebilder

28 Aug

Idag vill jag passa på att sända ett extra tack till mina två fantastiska förebilder. Det är två starka kvinnor som alltid finns vid min sida. TACK till min underbara mor och svärmor!

Denna vecka går mina tankar till min mor som ska operera sig. Det är inget superallvarligt, men det är en operation som kommer att göra henne så mycket bättre. Hon har under de senaste fyra åren haft ont i sina knän (ben mot ben inne i knät) så hon inte har kunnat gå ordentligt och det har gjort henne deppig. Tänk att hon tidigare varit aktiv varje dag till att inte kunna göra någonting. Stackars min lilla mor. Jag har känt mig både deppig och frustrerad. MEN nu äntligen ska hon få hjälp.

En stor puss till min kära mor.

IMG_3604

Kommentera

