Träningsmål i höst

13 Sep

Mina träningsmål under hösten är varierande träning 3 gånger i veckan. Löpning 5-8 km varje gång med styrka efteråt. Och det spelar ingen roll om det är solsken eller regn. Jag ska sluta försöka hinna till träningspassen på gymmet. Det är alltid körigt att hinna dit och missar man då passet så blir oftast inte träningen av. Känner ni igen er?

Nu ska jag dra på mig ett par passande träningsplagg och ett par sköna skor och ge mig ut i friska luften.

Har ni några träningsmål för hösten?

Kommentera

