Föreläsningen i Dalarna

29 Okt

Jag åkte till Borlänge, och till LD- hjälpmedel som hade temadag Kontinens. Jag föreläste för kontinensansvariga sköterskor samt uroterapeuter. Temat var från Pink i brallan till Pinklady. Jag pratade om min bakgrund och varför jag gör vad jag gör, om Kontinet och hur Kontinet jobbar men också om olika produkter.

Jag har redan fått fler förfrågningar om föreläsning. Jätteroligt att få möjlighet att bygga starka broar tillsammans med vården. Nästa vecka blir det föreläsning på en tjejkväll på Curves.

IMG_3837 IMG_3898

Kommentera

