Vinteraktiviteter

26 Nov

Ja, det verkar ju bli en grön vinter. Typiskt, jag som älskar snö och vinteraktiviteter. Det finns så mycket roligt att göra. Är jag hemma i Stockholm brukar jag åka längdskidor vid Lida friluftsområde, de har spår för alla. Jag brukar åka en långfärdsskridskotur på Lida sjön, de brukar ploga där om man inte tycker om att åka på stora sjöar. Utförsåkning i Flottsbro är härlig, jag brukar få lite Sälenkänsla. En favorit är ju pimpelfiske på Mälaren, här kan man dra upp fina borrar 😉

Jag älskar att vara ute när det är vinter, och helst får det vara mycket snö. Det är bara på med bra kläder och skor och ut och mysa.

IMG_3652

Kommentera

