Hur mycket får träningen kosta?

8 Jan

Kanske har du gett dig själv löftet att komma igång i år. Upp ur soffan, börja träna och må bra. Jag gillar verkligen att träna på gym. Särskilt med en personlig tränar som står och skriker och hejar ”kom igen nu, kämpa lite till!”. För satan i gatan vad man kämpar på då.

Men att träna på gym kostar en slant. Kanske mer än vad din januariplånbok klarar av. Då vill jag ge dig några prisvärda träningstips:

Själv ger jag mig ut i skogen för en löprunda. Det är alldeles gratis och man får frisk luft på köpet. Hejar lite på mig själv under vägen. Det går så mycket lättare då.

heja_hille

Ett svar to “Hur mycket får träningen kosta?”

  1. Marcus februari 21, 2014 den 02:48 #

    Hej, bra tips! Vill tipsa om ett fullständigt program som är perfekt för att träna hemma/utomhus med bara kroppen som redskap, kostar inget och ger massor 🙂 Här hittar du det, http://he-man.se/kroppsviktstraning-med-bodyweight-boot-camp/

Kommentera

