Tankar och sand mellan tårna

15 Jan

När du läser det här är jag alltså i Västindinen. Och har det hur härligt som helst! Allt på grund av att jag har fyllt 50 och tack vare en väldigt fin och generös man. Hurra!

Lovar att jag ska dela med mig av fler bilder, bra restips och tips på sevärdheter. Men just nu ligger jag och lyssnar på en bra bok. Kanske ska jag fundera lite på vårens aktiviteter också. Kanske gör jag några knipövningar när jag ändå ligger här. Men i övrigt ska jag bara ligga här och pilla bort lite sand mellan tårna. Och njuta.

1601164_10201274943697841_54429634_n

Kommentera

