Tre minuter om och för kvinnlig hälsa

22 Jan

Som du kanske kommer ihåg var jag på mässan Allt för hälsan i slutet av förra året för nätverket Kontinets räkning, som jag startade för några år sedan. Jag laddade montern med en massa bra-och-ha-produkter för kvinnlig hälsa och en och annan för männen också förstås. Jag och mina kollegor stod där i montern under några dagar och pratade, kom med tips och råd till framförallt kvinnor som hade frågor, funderingar eller behövde hjälp med allt från mage till underliv. Det var så kul och det kändes så roligt och nyttigt att kunna hjälpa till! Hur det såg ut och hur det gick till kan du se här, en tre minuter lång film från Allt för hälsan. En film om och för kvinnlig hälsa.

Kommentera

