Fredagshopp

24 Jan

hille

 

 

 

 

 

Inkontinens är skämmigt. Det finns nästan ingen som vill prata om problemet – det är för pinsamt helt enkelt. Det har jag upptäckt på min resa som drabbad. Men just därför är det så himla viktigt att faktiskt prata om inkontinens. Att försöka tvätta bort alla tabun kring problemet.
För inkontinens är som vilken folksjukdom som helst som du kan bli drabbad av. Och bli bota för. Det finns hopp. Du är inte ensam. Därför vill jag gärna dela med mig av min historia: läs Hillevis berättelse.
Hoppas att du får en härlig helg!

Kommentera

